Mene sisältöön

Menu
 
 

Ota yhteyttä!

Haemme reseptionistia/assistenttia

10.3.2017

Haemme reseptionistia/assistenttia vuorotteluvapaasijaisuuteen. Jätä hakemuksesi 22.3. mennessä!

Haemme

RESEPTIONISTIA/ASSISTENTTIA

vuorotteluvapaasijaisuuteen ajalle 18.4. – 30.9.2017 toimistotehtäviin.


Työtehtävät

Vastaanotossa tehtäviin kuuluvat yhdessä toisen henkilön kanssa mm. aulapalvelu, puhelinvaihteen hoito, kokoustiloista sekä -tarjoiluista huolehtiminen, postinkäsittely, toimisto- ja taloustarviketilaukset yms. yleiset hallinnolliset ja juoksevat asiat.

Muut sijaisuuteen kuuluvat tehtävät ovat mm. erilaiset kokousjärjestelyt, intranetin päivitys, kalenterihallinta ja tyypilliset assistenttien toimenkuvaan kuuluvat toimeksiannot.


Edellytykset

Toivomme Sinulta aikaisempaa kokemusta asiantuntijaorganisaatiossa työskentelystä vastaavien tehtävien parista, hyvää suomen ja englannin kielen taitoa sekä ajan tasalla olevia IT- ja toimistotekniikkataitoja.

Henkilönä olet reipas, oma-aloitteinen, asiakaspalveluhenkinen ja huolellinen toimistotehtävien moniosaaja. Olet joustava ja yhteistyökykyinen sekä pystyt toimimaan tehokkaasti ja johdonmukaisesti myös kiireen keskellä.

Tarjoamme Sinulle mielenkiintoisen ja monipuolisen sijaisuuden, lounasedun ja työpaikan Helsingin keskustassa.


Lisätietoa:
Haethan tehtävää pikaisesti, sillä aloitamme hakemusten käsittelyn saapumisjärjestyksessä. Lähetä hakemuksesi katja.koski(at)finnfund.fi 22.3.2017 mennessä. Lisätietoja antaa vastaanoton esimies Anne Vuorela, p. 041 435 0181, tiistaina 14.3. klo 14-15 ja keskiviikkona 15.3. klo 10-11.